Arhiva života župe u 2005. godini

Naše jaslice

Božićni koncert

Dana 17.12.2005. u našoj župnoj crkvi održan je Božićni koncert. Uz naš KUD Juraj Lončarić iz Hrženice nastupili su i gosti iz Mađarske.

gosti iz Mađarske - Komorni zbor "Vox verietas"

naš KUD Juraj Lončarić iz Hrženice

koncertu je bio nazočan i saborski zastupnik Vladimir Kurečić

zajednička slika naših i mađarskih izvođača

CENTRALNO GRIJANJE U CRKVI

Dana 16.12.2005. PRORADILO JE CENTRALNO GRIJANJE U CRKVI.

Nije bilo lako. Današnja papirologija, birokracija, nepotrebni zakoni, velik su problem. Brže se napravi određeni posao nego se ishode dozvole, bilo od Termoplina, Ministrastva Kulture ili nešto slično.
Grijanje naše crkve riješeno je ugradnjom infra crvenih grijalica, postavljenih na stupove crkve. Projekt je načinio ing. Tomislav Tkalčić iz Varaždina, -CONING radove su izveli majstori "Đure Đakovića" u suradnji sa firmom Jagić.
Iz Martijanca. U crkvi je postavljena prirodna ventilacija zraka. Rešetku na vratima crkve napravio je Milivaoj Žganjer iz Luke - 2000 kn.
Hvala sponzorima,- najprije svojim župljanima koji su svojim obiteljskim darom uplaćenim za ovu godinu podržali i ostvarili projekt grijanja
- Varaždinskoj biskupiji (50.000 kn)
-Općina Sv. Đurđ (15.000 kn)
- Autoškola Crnković iz Varaždina. (1000 kn)
Ukupna cijena grijnja u crkvi je 90.000 kn. Radovi su isplaćeni. Varaždinskoj biskupiji posudbu od 50.000 kn vraćamo nakon blagoslova kuća.

Slobodno darovana ljubav Radost Božića je radost ponuđena svima u duhu ljubavi.
Bogatima i siromašnima, vođama i prognanicima, sretnima i usamljenima.
Ljubav je dar koji nadilazi sve zapreke i dotiče svako srce.
Blistavija od bljeska trenutka, neometena ludilom i zbunjenošću, ljubav trajno sja.
Ljubav, slobodno darovana, donosi nadu gdje nade nema i zauvijek mijenja stvari nabolje.
Pogledaj uokolo na dan Božića i shvatit ćeš o čemu ti govorim.

Dragi Vlč. Vlado riječima Ralpha Marstona čestitamo Vam Božić i želimo svako dobro

Sveti Nikola

Sakupljanje hrane za sjemenište

Za potrebe bogoslovskog sjemeništa naša župa skupila je 5 tona raznolike hrane i 1000 kn. Hvala traktorsitma i mladim kizmanicima što su po selima u organiziranoj akciji skupljali hranu. Hvala i vama na udjeljenom daru.

Euharistijski kongres ministranata Varaždinske biskupije, Ludbreg, 25. rujna 2005.

Rokovo -Karlovec

Dana 16.08.2005. Proslavljeno je Rokovo u Karlovcu. Hvala svima koji su uredili crkvu Sv. Roka u Karlovcu: Tkalec Ignac i Francika, KUD Sloga u zajedništvu s mladima; Natalija, Marija, Marta, Sanela i Dijana. Kroz godinu oko križa koji se nalazi u sredini sela travu su kosili Davor Štabi i Matija Bahat! Hvala obitelji Virag iz Novog Sela i obitelji Kovačić iz Svetog Đurđa na darovanom cvijeću!

Osvrt s Modrava

Da,slažem se da je najljepše ali i najpoučnije iskustvo, jer sam upravo na Modravama shvatila kako je slaba i krhka moja vjera.
Nikad do sad nisam o toliko stvari,problema i želja razmišljala, možda zbog toga što su jedino more i vjetar čuli moje šaputanje, naše molitve, pjesmu ili suze....
Sklopili smo nova prijateljstva, sa osmijehom dočekivali jutra, dijelili iste ili slične misli tih sedam dana, no ,ipak mislim da su suze na rastanku govorile sve....
Vidimo se i sljedeće godine - to poručujemo svim mladima....

Hodočašće u Mariju Bistricu

Dana 06.08.2005. hodočastili smo u Mariju Bistricu.

posjet Pavlinskom samostanu i crkvi u Lepoglavi

molitva na grobu župnika Vladimira Stolnika

putem nas je pratila pjesma

Uređenje okoliša crkve

Okoliš crkve i brigu oko cvijeća ima Udruga žena Sv. Đurđ,a razini županije "Varaždin vode", koje su prve po uređenosti mjesta.

K o l a ž

nije lako biti svećenik, jer putevi su neravni i trnoviti - svećenok nosi svoj i križeve bližnjih

tko želi biti mirotvorac mora propovijedati MIR - spustite oružje, neka ratovi prestanu

u vrtlogu života kada vrijeme neumoljivo leti, župnik je pokušao zaustaviti kotač vremena

i na kraju svakome je potreban odmor, a najljepše se odmara lagano ljuljuškajući

Proslava Sv. Ane u Strugi

Prigodom proslave Sv. Ane žene Struge zaodjenule su kip MB Bistričke u novo ruho

župni zbor na proštenju - većina članova iz Struge

najzaslužniji koji su sve pripremali za Anino proštenje

Dana 26.07.2005. u strugi proslavljena je Sv. Ana i organizirano proštenje.

Obnovljeno raspelo u Strugi

Hodočašće na Trsat

U subotu 9.7. hodočastilo je na Trsat 120 župljana.Popodne smo svratili na kupanje u Opatiju. Hvala sponzorima: Trgovački obrt «TRIO BHK»Karlovec vlasnice Štefice Horvat, Mljekari Bohnec Ludbreg, Pekari Gaj Ludbreg, Pekari Klas Šemovec, Auto Štefančić Ludbreg Damir Štefančić, Hrvatsko Srce, Članovi Poglavarstva i Vijeća općine Sveti Đurđ.Brigu oko toga vodila je Marija Milak.

Posjet Župi sv.Barbare u Nadkrižovljanu

Dana 28.06.2005. sa ministrantima i čitačicama posjetili smo Župu sv.Barbare u Nadkrižovljanu gdje smo sudjelovali u Svetoj misi. Poslije Svete mise uputili smo se na groblje u Maruševcu gdje smo se pomolili na grobu prerano preminulog župnika Vladimira Stolnika.Nakon toga krenuli smo putem Sutinskih toplica.Usput smo stali u gradu Lepoglavi gdje smo posjetili mjesnu župnu crkvu i upoznali se sa Pavlinima; crkvenim redom koji se stoljećima nalazio i djelovao u Lepoglavi.Nakon Lepooglave posjetili smo ljepoticu Hrvatskog zagorja Trakošćan.Tamo smo se zadržali tridesetak minuta i krenuli za toplice.U popodnednim satima stigli smo u toplice gdje smo proveli ostatak dana.Povratak je bio u večernjim satima.

Izlet učitelja

Na završetku školske godine učitelji OŠ SVETI ĐURĐ bili su 11.6. na izletu: Bled, Bohinj i izvor Savice i na taj način okrunili jednogodišnje zajedništvo tokom školske godine

Đaci

Završetak škole proslavljen je priredbom osmih razreda

Asfalt na dvorištu župnog ureda

Zbog blata uređeno je dvorište farofa, Radove iskopa zemlje, navoza šljunka i kamena, asvaltiranja i postavljanje novih kameni kocki na ulazu u kuću izveli su majstori domaćeg poduzeća ROVOKOP iz Struge.-Samir Đinić. Šljunak za podlogu asfalta darovala je naša općina (načelnik Lazar Marijan) Postavljen je temelj i stupovi na ulazu u dvorište za ulazna vrata. Vrijednost radova je 50.000 kn Polovica je isplaćena a za ostatak se nadamo što prije isplatiti. Hvala svima na učinje-nom. Hvala župljanima koji su u tome pomogli svojim obiteljskim darom.

Susret mladih

Dana 28.05.2005. naši mladi sudjelovali na susretu mladih u župi Veliki Bukovec.

Proslava Tijelova

Dana 26.05.2005. proslavljen je blagdan Tijelova, Tijelovskom procesijom po Svetom Đurđu.

KRIZMA

Biskup Marko Culej, 21.5.05. podijelio je sakrament Sv. Potvrde ovogodišnjim krizmanicima. Bilo je 49 krizmanika. Našim krizmanicima želim sretan ostanak u Crkvi i sretan upis u srednju školu. Hvala vjeroučiteljici Branki što ih je tokom godine vodila i poučavala. Hvala roditeljima i kumovima što su ih pratili molitvom kod oltara.

Mame krizmanika, kupile su za krizmu pet oltarnika zelene boje za župnu crkvu .

Klečanje u župi

Dana 18.05.2005. održano je KLEČANJE.
Sv. Misu je predvodio kapelan iz Koprivnice - Močile; Dominik Vukalović.

Susret generacije svećenika 1993. u Svetom Đurđu

Susret generacije svećenika 1993. u Svetom Đurđu 9.5.2005.
Došli su iz župa Virovitica II, Požege, Nevinca, Draganca, Čvrsteca, Gline, Zagreba, Blaškovec-Varaždinske, Požeške i Zagrebačke biskupije.

Proslava sv Florijana 08.05.2005.

Prigodom blagdana sv. Florijana u zajedništvu svih vatrogasaca blagoslovljeno je Vatrogasno vozilo.

Prigodom blagdana blagoslovljena je nova Kapelica sv. Florijana u Pustinama (Hrženica) Kapelicu je blagoslovio župnik a predsjednik Vatrogasaca, Stjepan Kovaček održao je progodnu riječ gdje se osvrnuo na povijest starog kipa sv. Florijana i same kapelice.
Limena glazba iz župe pratila je svojom muzikom sva zbivanja.

U slavlju svete mise sudjelovali su: Mladi tamburaši KUD JUraj Lončarić iz Hrženice, Vatrogasci,Vatrogasci,Mještani,Kramari i gosti

Majčin dan

Mala djeca iz Sesveta i Struge svojim majkama čestitaju Majčin dan i žele im obilje Božjeg blagoslova.

Više o majčinom danu pročitajte ovdje.

Hodočašće u Karlovac-Sv.Josip radnik

zajednička slika ispred crkve Presvetog Trojsta prigodom obilaska u Karlovcu

Kamensko -Crkva Gospe Sniježene

01.05.2005 na blagdan Sv.Josipa radnika 75 hodočasnika bilo je na hodočašću u Karlovcu.

Jednodnevni ministrantski susret

Na razini ludbreškog dekanata 30.4. u Svetom Đurđu održan je jednodnevni ministrantski susret. Cijeli susret vodili su mladi iz naše župe kojima se zahvaljujemo. Na susretu je sudjelovalo oko 60 ministranata koji su vođeni svojim animatorima provodili vrijeme moleći, igrajući se, u međusobnom druženju, te na kraju aktivnim sudjelovanjem na Svetoj Misi na kojoj je pjevao zbor mladih "Živo vrelo".
Zahvaljujemo našim mladima iz "Oceana prijatelja" i "Anđela", vjeroučiteljici, velečasnom Vladi, te sviračima i svima onima koji su nam na bilo koji način pomogli u organizaciji ovog predivnog susreta.

Plan jednodnevnog ministrantskog susreta je:

9.00 -9.30 Početak (Dolazak i označavanje ministranata i predstavljanje župe i animatora)
9.30-10.00 - Predavanje MINISTRANTI I EUHARISTIJA
10.00-11.00 -Rad po grupama
11.00-11.45 - Plenum (Izvještaj)
11.45 -Angelus -Klanjanje
19.00 -Sveta Misa - Kraj susreta

Proslava blagdana Sv.Jurja

Vlč. Pavao Markač predvodi Sv. Misu u 11 sati

Sveti Đurđ slavi svog nebeskog zaštitnika

Sv. Misu predvodi Tomislav Leskovar kapelan iz Nedelišća

zbor mladih

Mali broj zainteresiranih za zbivanja mladih. Prazna crkva pokazuje tvrdnju župnika , svojim dolaskom - ne dolaskom pokazujemo koliko nam do zbivanja kako crkvenih tako i društvenih

Dana 23.04.2005. naša župa proslavila je blagdan svog zaštitnika. U 11 sati misu predvodio nekadašnji župnik Pavao Markač, dok je večrnju misu predvodio Tomislav Leskovar kapelan iz Nedelišća. Mješoviti zbor pjevao na poldanjoj misi a mladi su spremili program i pjevanje na večernjoj misi.

Cvjetnica, Veliki Četvrtak, Veliki Petak, Uskrsno Bdijenje i Uskrs

KRIŽNI PUT MLADIH VARAŽDINSKE BISKUPIJE
(ŽUPA SVETI ĐURĐ)

I ove godine povodom korizme Varaždinska biskupija organizirala je križni put mladih, koji se održao 12-13. ožujka 2005. godine na relaciji Remetinec-Varaždin. Bio je to 5. jubilarni križni put mladih na području naše biskupije, koji je bio drukčiji od ostalih održanih po tome što su na ovom križnom putu, u većem broju no prijašnjih godina, sudjelovali mladi župe Sveti Đurđ.

U zavidnom broju od petnaestak mladih župljana i s još nekoliko pridruženih članova iz drugih župa ludbreškog dekanata činili smo poveću grupu sudionika. Bili su to uglavnom srednjoškolci, no bilo je i osnovnoškolaca, studenata i radničke mladeži, koji su svi zajedno svojom pjesmom, ponašanjem, poslušnošću, solidarnošću, žrtvom i molitvom pokazali i dokazali da je i mladima naše župe stalo do Isusa i ostalih ljudi koji ih okružuju.

Kroz molitvu, pjesmu, razgovor i druženje s mladima drugih župa prošli smo naš put noseći svatko svoj, a netko možda i tuđi, križ grijeha, srditosti, škrtosti, zavisti, oholosti, mržnje... Kroz taj smo put težeći za promjenom i Isusovom blizinom, željeli izmijeniti sebe, naravno na bolje, da bi uz Isusovu pomoć mogli pronaći svoj put do spasenja.

Usprkos svemu, žuljevima, boli, padovima, umoru, blatu, kiši, snijegu, hladnoći, pospanosti, vratili smo se kući s osmjehom na licu i nadom i vjerom da ćemo biti bolji i bliži jedni drugima, a samim time i Isusu, te da će se naš osmjeh prenijeti na druga namrgođena i tužna lica.

«Svi jedva čekamo križni put mladih iduće godine!»

Vidimo se i pozdrav od Kristine i Saše!

TV prijenos Sv. Mise iz naše župe

župnik za oltarom za vrijeme Sv. Mise

zbor mladih pjevača pod Misom

ravnatelj škole, komentator Mise i župnik na ručku sa tehničkom ekipom u školi

tehnička ekipa

U nedjelju 20.02.2005. Hrvatska televizija izravno je prenosila Sv. Misu iz naše župe. Zahvaljujemo se svima koji su pomogli u realizaciji tog posla.

MLADI ŽUPE SVETI ĐURĐ

Susrete mladih započeli smo 18. 12. 2004. godine. Do sada je održano nekoliko susreta koji su prožeti razgovorom, pjesmom, plesom, molitvom i igrom. Sastajemo se svake druge subote u dvije grupe: osnovnoškolci - ANĐELI (oko 40 stalnih članova) u 11 sati, te srednjoškolci – OCEAN PRIJATELJA (oko 20 stalnih članova) u 16 sati. Na inicijativu animatora i mladih osnovan je i zbor mladih, pod vodstvom Željka Martinkovića, koji ima oko 25 članova osnovnoškolaca i srednjoškolaca.